joi, 10 octombrie 2013

CLATITE CU MERE SI SCORTISOARA


    Cine a mâncat clătite cu mere și scorțișoare?Hmmmmmmmmmmm.......Pai va spun sincer ,ca nici eu, pana azi nu am auzit și nici ca am probat.Sant super bune,super aromate,îmi plac foarte mult,si copii au fost super incantați..Azi am primit noua rețeta,asa ca am pus în practica.Spor la copt va doresc.


Compoziția pt clatite:
3 oua
600 ml lapte
100 unt topit (sau ulei)
250 g faina(sar putea sa intre chiar și 300 g )
un varf de cutit de sare
3 mere mari si verzi(de care va plac)
4 linguri zahar
1 lingura de  scortisoara

Decor:zahar cu scorțișoară amestecat-opțional (dar noua ne place )

MOD DE PREPARARE:
Se bat ouăle cu un praf de sare .
Se adaugă untu topit sau uleiul,faina se mixează foarte bine pentru a nu rămâne cocoloașe
Merele se curata de coaja , se răzuiesc dar nu fin mai mare.
Se amesteca merele cu scorțișoara și 4 linguri de zahar.
Se amesteca compoziția de clătite cu merele răzuite și scorțișoară (NU  stoarceți merele)

Cu ajutoru unui polonic se pune în tigaia bine încinsa(eventual unsa cu puțin ulei,depinde de tigaie)în cazul meu ,eu folosesc aparatu special pentru clătite.

Se coc pe ambele parți.

Când sant coapte  clătitele se scot pe un platou ,se pudrează cu zahar și scorțișoară și se rulează.Se servesc atât calde cat și reci.


Pofta buna

2 comentarii:

  1. SIGUR sunt delicioase,multumim de reteta ,pe mine m-ai convins,,sigur am sa fac . :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu le iubesc,imi plac merele in orice combinatie!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri